Flori de toamna 2017 – top 5 tendinte toamna 2017

Flori de toamna 2017 – top 5 tendinte toamna 2017 – comenzi flori online – mai este un pic si incepe toamna, copiii se intorc la scoala, strazile vor fi din nou pline si noi, floristii, ne pregatim de un belsug, de o abundenta, de a nesfarsita inspiratie creativa data de noile culori ale toamnei, dar si de noul flux de clienti care acum incep sa ne treaca mai des pragul. Cum facem vanzari in florarie vara?

Am pregatit pentru voi top 5 cele mai abundente si interesante trenduri care deja ne atrag in vartejul creativitatii autumnale, absolut irezistibile. Tendintele florale sau tendintele in design floral, tendinte flori de toamna 2017 sunt definite de ceva care este nou, diferit si care poate fi duplicat prin reinterpretare datorita popularitatii si cererii in crestere din partea clientilor. Aceste tendinte in flori de toamna 2017 sunt stranse si centralizate din impactul pe care il au in social media si din cautarile de pe Google, Yahoo, etc.

Cum facem profit in afacerile cu flori, florarie magazin?

flori de toamna 2017, tendinte design floral toamna 2017
Esti interesat de tot ce este nou in industria florala? Foarte bine! Aboneaza-te la noutatile momentului de la specialistii Flori de Lux! Share, like&subscribe la toate blogurile noastre profesionale!

Tendinte flori de toamna 2017

 5. Cosuri cu flori de toamna

Cosurile pentru flori sunt folosite aproape zilnic de catre floristi, sunt unele dintre cele mai populare aranjamente din toate timpurile, insa pentru toamna 2017 clientii cauta cosuri foarte calitative, impletite manual, cu detalii structurale interesante inspirate de natura. Florile folosite in cosuri cu flori de toamna impresioneaza prin relaxare, feeling-ul aerisit, detasat, plin de romantism.

cosuri cu flori de toamna 2017

4. Cutii cu flori de lux

Oh Doamne! Cutiile cu flori sunt atat de populare in acest moment in Europa! Sunt la inceput de drum precum popularitate si in America, fiind impinse puternice de influencerii din social media, insa cred ca va mai dura pana prinde cu adevarat acest trend acolo. Aceste aranjamente flori de toamna in cutii aduc frumusetea abundenta a acestui anotimp in cutiile elegante, cu detalii aurii si capac. Clientii sunt absolut impresionati la vederea liniilor simple a acestor cutii speciale, in combinatie cu nuantele adanci si romantice de toamna: rosu, cognac, verde, crem, maro.

cutii cu flori de lux, cutii cu flori de toamna flori de toamna in cutii, detalii

3. Buchete de flori de lux

Buchetele cu flori de lux, pline de culoare, abundenta si eleganta vor fi extrem de cautate in aceasta toamna. In aceste buchete regasim in acelasi stil belsugul si bogatia toamnei, in culori puternice si pline de personalitate. Clientii vor cauta cu siguranta pentru primele zile de toamna buchete de flori pentru inceputul toamnei si o idee absolut minunata pentru doamnele profesoare sunt noile buchete Black&Gold de la FlorideLux, cu suportul foarte usor de transportat, care iti permite sa tii in mana chiar si 6 buchete fara nici un fel de problema.

Noile produse au si prezentare 3D, pentru ca tu sa poti vedea in detaliu frumusetea noului suport de buchete, dar si prospetimea desavarsita a florilor pe care le folosim, puse in evidenta de designul impecabil si combinatiile echilibrate facute de echipa noastra de stilisti florali.

flori de lux de toamna

2. Trandafiri eleganti, trandafiri de lux

La mare cautare in sezonul de toamna-iarna 2017 sunt trandafirii de lux in combinatii si culori inedite! Clientii cauta trandafiri negri, trandafiri mov, trandafiri aurii sau trandafiri curcubeu. Mult indragitii trandafiri, atat de frumosi si cuceritori, nu contenesc sa ne uimeasca sezon dupa sezon si noile aparitii sunt absolut WOW, iar clientii pur si simplu adora noile interpretari ale marelui clasic: ETERNUL TRANDAFIR!

buchete cu trandafiri negri si aurii, flori de toamna

1. Dovleci cu flori

Tot pentru toamna 2017 avem foarte multe cautari pe aranjamentele in dovleci naturali. Dovlecii cu flori sunt cadouri speciale de toamna, extrem de interesante, inovative si cu o puternica alura autumnala absolut irezistibila. Aceste aranjamente inedite – dovleci cu flori – sunt potrivite pentru un cadou de neuitat atat de Halloween, cat si in orice alta ocazie speciala de toamna.

dovleci cu flori

Ti-a placut articolul Flori de toamna 2017 – top 5 tendinte toamna 2017? Daca da, iata si alte articole profesionale de la specialistii Flori de Lux despre flori de toamna, aranjamente de toamna:

Cum crestem vanzarile in florarie vara?

Cum crestem vanzarile in florarie vara? Atunci cand vine vorba de tehnici inovative, fresh si interesante care pot fi puse in aplicare in afacerea ta tip florarie, limita este doar imaginatia, exact ca si in creatia floristica. Insa, daca esti in pana de idei, am creat pentru tine un articol cu top 5 tehnici de vanzare si marketing prin care poti atrage clientela mai multa in magazinul tau florarie pe timpul verii, sa stabilizezi vanzarile si chiar sa le cresti.

Pentru anumite florarii lunile de vara merg extrem de greu, vanzarile la tejghea scad drastic si singura sursa de venit raman evenimentele. Insa cum si piata de buchete de mireasa, lumanari de nunta si aranjamente florale nunta este din ce in ce mai diluata, poate chiar si partea de evenimente merge de la an la an din prost in mai prost. Insa nu te descuraja, a accepta pur si simplu ca lunile de vara merg prost, eventual sa inchizi floraria si sa iti iei un concediu prelungit nu este o solutie buna.

Comenzi flori online cu un buget mic

Industria florala are anumite suisuri si coborasuri puternic influentate de sezonalitate, insa fiecare anotimp si fiecare luna ofera oportunitati extraordinare pentru a aduna o noua potentiala clientela. Discutam in continuare de top 5 modalitati prin care poti creste vanzarile in florarie pe tot timpul verii. Acestea pot fi aplicate si in alte momente de vanzari lente.

Cum crestem vanzarile in florarie vara?

Cum crestem vanzarile in florarie vara?

Tip #5: Promotii, discount-uri si cupoane speciale

Oricine adora un discount bun sau o oferta speciala, mai ales in sezonul de vara cand poate si pentru alte business-uri treaba merge mai greu. Mizeaza in perioada de vara pe femeile care isi decoreaza casa, gradina si balcoanele cu plante si flori de sezon, pline de culoare si prospetime. Ofera discount-uri speciale la 2 bucati sau cumpara 2 si primesti una gratis etc.

Stiai ca… in general clientela de tip magazin este foarte atrasa de discount-ul de 50%? Studiile arata ca pentru clienti implica foarte putine calcule, stiu imediat cu cat cumpara produsul si li se pare o oferta foarte buna.

Tip #4: Mizeaza pe plante de interior si exterior 

In cazul in care nu vinzi flori taiate, incearca sa mizezi pe plante de interior si exterior atractive, rezistente si usor de intretinut pe timp de vara. Plantele se vand foarte bine in aceasta perioada pentru decorul caselor, al balcoanelor, al firmelor si al gradinilor private. De asemenea, plantele sunt si un cadou foarte potrivit din perspectiva clientilor, avand senzatia ca acestea rezista mai mult timp.

Stiai ca… Pentru a maximiza vanzarile, alaturi de plante poti sa vinzi si decoratiuni specifice de vara, cum ar fi lanterne de exterior, lumanari, perne decorative si vase pentru lumanari?

Tip #3: Workshop floral sau o petrecere cu tematica design floral

Desi e nevoie de un pic de marketing pentru a atrage clientela catre acest tip de evenimente, totusi pe termen lung merita. Este un mod interesant de a atrage clientela noua, de a interactiona cu clientii existenti si de afla din teren impresii, ponturi si idei despre afacerea ta. La astfel de workshop-uri putetti targeta copiii si tinerii in special. Se poate crea un pic de buzz pe social media si puteti sa creati o atmosfera speciala in cartier, un mic moment de cultura generala si relaxare pentru cei interesati de alt tip de activitati.

Tip #2: Taie din costuri pe perioada verii

Stiu ca acest pont nu aduce neaparat vanzari in perioada verii, insa este bine sa ai practici sanatoase si bune de business tot timpul anului, fara sa faci risipa. Astfel, recomandarile mele includ: reducerea personalului pe perioada verii, lucrul cu part timeri pentru evenimente, restrangerea programului de lucru, aprovizionarea cat mai din timp si cat mai bine calculata, ingrijirea temeinica a florilor si pastrarea lor la temperaturi adecvate pentru a evita pierderile excesive.

floristi, ajutoare pe timp de vara, florarii

Tip #1 : Contacteaza-ti potentialii clienti

Lunile linistite de vara sunt momentul perfect sa iti planifici pasii de facut pentru pregatirea lunilor aglomerate de toamna, iarna si primavara. Acum poti sa iti marketezi serviciile si produsele pentru potentialii clienti din urmatoarea perioada cand clientii vor cauta in mod special o florarie buna. Acum poti sa fii in calea lor, sa iti faci cunoscut brandul / numele si sa ii atragi cu promotii, discount-uri si alte idei de marketing.

Ti-a placut articolul Cum crestem vanzarile in florarie vara? Citeste si:

Afacere cu flori

Cum faci profit cu o florarie?

Floristii urasc FTD si Teleflora

Precum consumator sau jucator activ in industrie, dai peste tot de reclamele retelelelor de floristi internationali FTD si Teleflora. Sunt retele imense care produc anual foarte multi bani, crescute pe marketing frumos si promisiunea unor servicii rapide, facile, dar si pe un vad comercial foarte mare, vorbim de o piata foarte dezvoltata.

Exista in mediul online foarte multe plangeri legate de calitatea oferita de retelele FTD si Teleflora. Comenzile sunt de cele mai multe ori facute si livrate de floristii locali, din florarii magazine proprii din micile si marile orase, care se plang ca nu fac deloc profit cu aceste retele atat de bine impamantenite in comportamentul de consum online. CNN a facut un calcul exact impreuna cu un florist din Reno:

  • FTD a vandut un buchet cu garoafe si trandafiri la 44.99 dolari
  • Impreuna cu costurile de livrare in Reno, FTD a incasat 65 dolari in total de la client
  • Floristul a primit o anumita suma din aceasta, dupa comisionarea FTD si, dupa cheltuielile cu personalul, chiria, florile, livrarea etc., a ajuns sa plateasca din buzunarul propriu cu 4 dolari mai mult fata de suma primita de la FTD

Legat de plangerile pe care clientii le au, majoritatea sunt axate pe calitatea primita si pe design-ul defectuos -> poza prezentata pe website vs. designul pe care florariile locale il presteaza. De cele mai multe ori produsul final primit ajunge la timp, este livrat conform cerintelor, insa arata jalnic, saracacios si nu se ridica la valoarea achitata.

Plangerile clientilor sunt strans legate de nemultumirile floristilor, care se rasfrang asupra produsului final la nivel de valoare si calitate. Este un rezultat absolut normal generat de faptul ca floristii locali trebuie sa castige, trebuie sa faca profit si singura modalitate de a scadea costurile productiei este fie sa foloseasca flori mai putine, fie de mai proasta calitate sau chiar reciclate din evenimente.

floristii urasc ftd si teleflora

Acum, privind un pic din perspectiva FTD si Teleflora, incasarile pe care le fac nu se transfera doar in profit. Cheltuielile cu logistica de preluare si prelucrare a unei comenzi online poate fi foarte costisitoare, mai ales cand vorbim de milioane de clienti anual. Se promoveaza agresiv ideea de ieftin, ieftin, ieftin, buchete ample de la 49.99 dolari cu livrare premium. Din acest bani sau chiar si din 65 de dolari, FTD si Teleflora, dar si alte retele similare cheltuiesc foarte multi bani in marketing, comunicare, branding, operare comenzi, resurse umane, stocuri si administrativ. Da, intr-adevar, nu au partea de productie si perisabilitate de care toata lumea fuge in aceasta industrie, insa restul cheltuielilor sunt la fel de ridicate.

Din toata schema asta cei care sunt cel mai putin castigati sunt la final de zi CLIENTII. Pentru acest specific de industrie serviciul punctual de livrare este important sa fie la punct si virgula, insa atunci cand ceri o anumita suma si arati o anumita poza trebuie ca TOTUL sa fie la punct si virgula: prospetime flori, marfa de calitate, design impecabil, recipiente calitative, livrare in siguranta si proaspat, livrare la timp, pret bun, livrare gratuita.

FTD si Teleflora sunt presati de industrie sa fie la un pret cat mai mic, iar floristii locali trebuie sa gandeasca toata aceasta colaborare la nivel global si nu punctual pentru fiecare comanda in parte. Colaborarile cu retelele de floristi sunt avantajoase pentru ca iti asigura un rulaj si nu un profit considerabil pentru fiecare comanda in parte, de fiecare data, fara exceptie. Rulajele si volumele aduc dupa sine o marja de profitabilitate mai mica, iar calculul nu se face la comanda X, ci pe o perioada mai larga de timp, analizand cresteri si comparand diverse varfuri de vanzari si perioade similare, de la an la an. Focusul atat pentru FTD, Teleflora, cat si pentru floristii locali trebuie sa ramana mereu CLIENTUL.

Acum focusul merge foarte mult catre concurenta (inclusiv in Romania), cum sa faci sa fii inaintea celorlalti, cum sa faci sa alergi mai repede, cum sa faci sa fii mai vizibil, cum sa faci sa scapi de productie, sa fie cat mai simplu, cat mai putine pierderi etc., iar pentru floristii locali focusul major sunt CALCULELE. Se intra pe site-ul retelei online, se sta cu calculatorul, cat am primit, cat trebuia sa primesc, ia uite la ei cat incaseaza si mie cat imi dau, lasa ca ma duc la alta retea, lasa ca le arat eu lor s.a.m.d. Focusul in aceasta industrie trebuie sa ramana totusi clientul, respectul fata de acesta, cum sa facem sa il atragem sa cumpere mai mult, sa ofere mai mult si sa lasam la o parte razboaiele pe care doar noi intre noi le vedem atat de importante.

Nu uita de ultimele super oferte FlorideLux, acum pentru femeia LEU (23 iulie-22 august):

3 sfaturi despre cum sa oferi flori femeii LEU