Vitrine frigorice flori, pentru retail

Vitrine frigorice flori, pentru retail. FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, lansează noul concept Bouqs2Go, o vitrină frigorifică cu flori care poate fi amplasată în locații precum magazine, benzinării, cofetării sau chiar spălătorii. Vitrina poate conține până la 12 buchete de flori, iar prețul acestora pornește de la 39 de lei.

Vitrina frigorifică este special realizată pentru păstrarea, afișarea și vânzarea florilor. Temperatura acesteia este controlată, astfel încât, florile să reziste cel puțin șapte zile, fără a fi nevoie de intervenție sau întreținere.

Noul concept de vitrine frigorifice flori a fost gândit pentru zona de retail, iar locațiile care se pretează acestui proiect sunt cele care pot derula vânzarea prin intermediul caselor de marcat fiscale, precum hipermarketurile, supermarketurile, magazinele de cartier, benzinăriile, spălătoriile, hotelurile, barurile sau cofetăriile.

„Credem că, prin intermediul acestui proiect, șansele comerciantului de a-și crește profitul afacerii vor evolua considerabil, întrucât comerțul cu florile a ajuns la o valoare de piață de 200 milioane de euro, iar pronosticurile rămân optimiste. Pentru că ne dorim ca implementarea conceptului să fie cât mai simplă, ne vom ocupa în totalitate de aspectele logistice pe care le presupune. Atribuțiile ce îi revin clientului vor fi asigurarea unui spațiu pentru vitrină în locație și costul energiei electrice”, declară Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Potrivit reprezentantului florăriei, începând cu data de 4 aprilie, compania a demarat proiecte pilot cu vitrine frigorice flori în două benzinării din București în zona Bdului Aerogarii şi pe Bd. Corneliu Coposu, dar și cu un lanț important de retail, pe zona București-Ilfov.

Vitrine frigorice flori, pentru retail

 „Deși a trecut aproximativ o lună de la demararea proiectelor pilot, rezultatele sunt promițătoare. Acest lucru ne confirmă încă o dată faptul că florile continuă să fie în topul preferințelor românilor în materie de cadouri”, adaugă Marius Dosinescu.

Din valoarea încasată pentru fiecare buchet de flori, comerciantul va primi inițial un procent de 15%, ponderea urmând a fi negociată după 12 luni. Achitarea către FlorideLux a volumului de aranjamente vândute de către partener se va realiza, opţional, la o săptămână sau o lună distanţă de la încasare.

Prețul buchetelor pornește de la 39 de lei şi diferă în funcție de dimensiune, respectiv florile pe care le conține. Toate aranjamentele au atașate cărți de instrucțiuni și un pliculeț de hrană florală. În ceea ce privește aprovizionarea și asigurarea bunei funcționări a vitrinei, acestea vor fi asigurate de către FlorideLux pe întreaga durată a contractului.

vitrine frigorifice flori

„Având în vedere că noul concept dispune de un centru de monitorizare, vitrina va fi urmărită și aprovizionată în permanență de către noi. Astfel, comerciantul nu va fi nevoit să ne anunțe când are nevoie de flori, FlorideLux ocupându-se în totalitate de aceste aspecte”, încheie reprezentantul companiei.

Mai multe detalii despre conceptul Bouqs2Go sunt disponibile pe http://bouqs2go.ro/.

1 Comment

  1. Pingback: Mesaje Sfintii Constantin si Elena – Ioana Dosinescu - Blog personal

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *