Pagina Facebook pentru florarii

Pagina Facebook pentru florarii devine in fiecare zi o chestiune stringenta, din ce in ce mai importanta pentru orice business. Cu peste 1 miliard de utilizatori zilnici la nivel international, a fi prezent cu o pagina de business pentru floraria ta pe social media Facebook este imperios necesar.

Facebook iti permite sa creezi pentru toti urmatorii si fanii brandului tau un portofoliu vast, un continut variat si interesant, cu trafic catre website-ul au si o platforma pentru review-uri pozitive din partea clientilor deja existenti, pe care le pot vedea alti potentiali clienti. De asemenea, pe Facebook poti comunica prin poze, video si mesaje cu clientii florariei, ba chiar si sa preiei comenzi. Angajeaza-te azi la cea mai buna florarie online!

Pagina Facebook pentru florarii

Pasul 1

  • Ai nevoie de o pagina personala de Facebook pentru a seta o pagina de business
  • Daca nu ai pagina de Facebook, da click pe Sign up.
  • O data ce ai o pagina personala de Facebook, mergi la pasul 2.

Pasul 2

  • Da click pe sageata orientata in jos din partea dreapta sus. 
  • Selecteaza Create Page / Creeaza o Pagina
  • Acum alege casuta Loc sau afacere locala.

  • Introdu numele florariei tale sau denumirea cu care vrei sa fii gasit si recunoscut in social media de catre clienti. Alege categoria de care apartine afacerea ta (Flower Shop, Florist), pune adresa si numarul de telefon.
pagina de facebook florarie
Fotografie Copyright: @Facebook

 

Pasul 3

  • Acum urmeaza partea cea mai anevoioasa pentru orice florar, adagarea informatiilor si descrierii pentru floraria ta.
  • Acorda-ti timp suficient si gandeste cu atentie aceste informatii. Cuvintele pe care le asezi in aceasta pagina vor fi indexate de motoarele de cautare si vor fi citite de toti clientii interesati de floraria ta.
  • Adauga un URL catre florarie online.
  • Adauga o imagine de profil, una de coperta si posteaza primele tale ganduri, impreuna cu poze de portofoliu si idei interesante de design floral.
  • Pentru imaginea de profil iti recomandam o fotografie foarte frumoasa, care sa atraga de la prima privire, iar pentru imaginea de coperta alege ceva cu un factor WOW, pentru ca atunci cand clientii dau click pe pagina afacerii tale, sa fie cu adevarat impresionati si atrasi.
pagina facebook pentru florarii
Fotografie Copyright: @Facebook

Pasul 4

Nu uita sa adaugi in Pagina Facebook pentru florarii si serviciile pe care le oferi, alaturi de oferte speciale, fotografii, video-uri, evenimente speciale, dar si facilitatea de comanda direct de pe Facebook, cu linkuri catre produsele tale din florarie.

De asemenea, ai optiunea de a promova prin publicitate platita anumite postari speciale, care vrei sa fie vizualizate de o anumita audienta.

Pasul 5

  • Asigura-te ca mentionezi in pagina ta de prezentare a florariei pe Facebook si orarul magazinului, adresa si link-ul website-ului. Aceste elemente vor asigura o vizibilitate maxima pentru brandul tau de florarie.
  • Invita-ti prietenii sa dea like paginii tale, este foarte important sa ai minim 100 de likes pe pagina pentru a fi gasit usor de potentiali clienti, fara publicitate.
  • Fii activ pe Facebook si impartaseste cu clientii, fanii si pietenii brandului cele mai noi creatii florale, alaturi de link-uri de unde pot achizitiona acele minunatii. In cazul in care crezi ca iti mananca foarte mult timp, poti programa la inceputul fiecarei saptamani mai multe postari interesante, care sa apara la data si ora stabilite de tine.
  • Fii foarte atenta la bara de notificari, raspunde la mesaje si la comentarii in timp real, fii sincer si deschis cu clientii florariei, pentru un maxim de vizibilitate si comunicare.

Facebook este o varianta excelenta pentru a-ti face cunoscute RAPID si GRATUIT serviciile si produsele din florarie. Ti-a placut articolul nostru despre Pagina Facebook pentru florarii? Perfect! Avem muuult mai multe informatii interesante pentru florarii in aceste articole special create pentru tine:

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *