Franciza florarie Flori de Lux

Franciza FlorideLux.ro, florarie onlineFranciza florarie FlorideLux este o verticala de business pe care am dezvoltat-o acum ceva ani de zile pentru a extinde brandul nostru si in mediul offline, dar si la cererile clientilor nostri care erau interesati sa ne devina parteneri. FlorideLux a fost prima franciza de tip florarie din Romania si inca de la lansare am cautat sa ne conectam in aceasta afacere cu oameni care sa impartaseasca aceleasi valori si aceeasi viziune cu noi.

De-a lungul celor 14 ani de activitate am ajutat mii de oameni sa trimita flori si cadouri in toate colturile tarii si ale lumii. Am fost martori la zambete, lacrimi de bucurie, lacrimi de dor, cuvinte de dragoste, rugaminti de iertare, imbratisari, sarituri de bucurie la propriu, cereri in casatorie, surprize inedite, campanii de marketing create in jurul florilor. Iar toate aceste lucruri ne-au aratat cat de importante sunt florile in viata clientilor nostri si ca noi, precum romani, prin prisma culturii si a valorilor traditionale, avem nevoie de flori pentru a ne exprima emotional.

Florile ne insotesc pasii prin viata. De la nasterea unui bebelus, pana la prima zi de scoala, multumirile aduse unei doctorite speciale sau unui educator marcant pe viata, de la prima iubire si pana la nunta, de la cele mai fericite momente ale vietii pana la cele mai triste… Ne-am dorit foarte mult ca valorile noastre de brand, Petale de viata, sa ajunga la inimile cat mai multor romani. Ne-am dat seama ca internetul inca nu este atat de dezvoltat in Romania si ca trebuie sa gasim alte solutii. Asa a aparut franciza florarie, prima afacere de acest gen din industria floristica romaneasca.

Citeste si despre Plan de afaceri florarie

Dinozaurii industriei nu ne-au dat nici o sansa, fiind o industrie foarte independenta si bazata pe pasiune. Insa am demonstrat tuturor contrariul prin perseverenta, pasiune si dedicare. Pentru franciza florarie, cele mai importante avantaje competitive pe care le-am avut si le-am mentinut in timp au fost diversitatea ofertei noastre (peste 6000 de produse unicat) cu preturi pentru orice buzunar, dar si infrastuctura + tehnologizarea continua ale sistemele noastre, pentru si alaturi de toti francizatii nostri. Nu suntem perfecti, nici pe departe! Nu cautam sa cream mici clone ale Flori de Lux din Bucuresti. Cautam oameni pasionati, oameni implicati si oameni cu viziune care vor sa investeasca in noi timp, incredere, rabdare si creativitate.

Franciza Florarie

Probabil acum va ganditi, cu un zambet ironic pe fata: „Cate cuvinte frumoase! Sigur e un bla bla de marketing.” Dar stau in fata voastra sa va contrazic categoric. Si va spun si de ce! La inceput, cand am initiat afacerea franciza florarie, eram foarte concentrati pe dezvoltare. Alergam, alergam, alergam, fara sa ne oprim sa ne uitam in spate ce am construit sau care sunt consecintele a ceea ce am construit in prezent si in viitorul apropiat. Ne-am dat seama ca OMUL sfinteste locul. Ne-am dat seama ca Flori de Lux este de fapt o familie si ca acestea sunt valorile pe baza carora vrem sa ne construim business-ul. Desi suntem o afacere foarte tehnologizata, ne bazam pe oameni. In momentul in care intrati in florariile noastre veti fi intampinati tot timpul de oameni. Am pastrat valorile clasice ale florariilor, am pastrat floristul ca focus principal, acel vecin simpatic si iubitor de flori, pe care il vezi in fiecare dimineata cum isi curata florile, cum umple vazele de apa si cum saluta toti trecatorii si se imprieteneste cu copiii care stau cu nasucurile lipite de vitrina magazinului, mici iubitori ai naturii.

Franciza florarie

Succesul unei francize Flori de Lux nu vine imediat. Succesul trebuie masurat in multe ore de munca, in multa rabdare, pasiune, in mici victorii zilnice, in pasi inainte pe care ii faci alaturi de noi. Asa cum am mai spus si in alte articole, afacerea de florarit se afla in top 3 cele mai riscante si dificile business-uri la nivel mondial. Desi pare simplu, distractiv si relaxant, de fapt este o afacere foarte grea, care implica cunostinte vaste si foarte bine impamantenite (nu superficial), iar succesul vine in 12-18 luni. Desigur, nu vom sta pe scaun si ne vom astepta ca succesul sa intre pe usa din prima zi de deschidere.

NU! Ne vom ridica de pe scaun, vom iesi din zona de confort impreuna, ne vom stoarce creierul sa gasim cele mai bune solutii de marketing, cele mai frumoase produse pentru clientii locali, cea mai buna comunicare si sa demonstram clientilor ca suntem profesionisti, ca stim despre ce vorbim, ca suntem o florarie de incredere, de durata, serioasa. Flori de Lux nu este un business de asteptare – ne bazam pe locatie, insa aceasta nu este totul.

Eh, dar sunt multe de vorbit si de disecat impreuna… 🙂 Pana una-alta, va las mai jos si costurile unei francize florarie FlorideLux, daca este de interes. Costurile nu sunt nici mici, nici mari. In general un cost 25000 de euro este considerat la nivel international drept o afacere cu costuri mici, asa cum spune si acest articol din ZF: Francize ieftine cu 25000 de euro .

Franciza Flori de Lux costuri si valori

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *