Florarii online: un român din patru cumpără buchete de pe internet

 La o simplă căutare pe Google, sintag­­ma afaceri cu florigenerează peste 640.000 de rezultate, semn că flo­­ră­­ri­­i­­­­le au trecut și ele în era internetului de mare viteză. Iar, dacă mo­de­lul clasic de dezvoltare este cel al flo­­ră­­ri­­ilor care fac natural trecerea de la off la online, există însă și afaceri care au parcurs drumul invers.

 

„Focusul nostru este pe online“, spu­­­ne și Marius Dosinescu, CEO și fondator al grupului FlorideLux – care ad­­mi­­nis­­trează site-urile floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro şi www.cosuridelux.ro –, cu afaceri de un milion de euro în 2016. Primele semne ale lui 2017 creionează un an bun, iar antreprenorul crede că vânzările vor crește cu 15% față de anul trecut. Citeste si: Cea mai buna florarie online

Lansată direct în online, în 2004, FlorideLux s-a reorientat din 2008 și spre offline, având mici puncte de lucru atât în malluri, cât și în alte zone comerciale. În 2014, grupul a anunțat deschiderea pri­mu­lui magazin mai mare din offline, iar astăzi are în total patru astfel de florării (două în București și câte una în Brașov și Cluj-Napoca).

Continuarea articolului aici: New Money

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *