Cosuri cadou – ipocrizie, interes sau bunatate?

Cosuri cadou

Cosurile de Craciun intre interes si bunatate

Cosuri cadou
Cosuri cadou de Craciun

De foarte multi ani activam si in domeniul cosurilor cadou, care, are 2  varfuri: cosuri Craciun si Paste. De fiecare data avem cam 10% din clienti ipocriti… de ce spun asta? Pentru ca vor sa faca un cadou doar sa-l faca, si ne cer un buget de aproximativ 25 lei pe cos cadou… 25 de lei inseamna ca faci cadoul doar ca sa zici ca l-ai facut, nu ca sa faci impresie. 25 lei ii cheltui la 2 dughene cumparand covrigi — nu cosuri cadou.

A-2 a categorie de clienti sunt cei din interes

Aici vorbim de firmele care au interes sa le aminteasca partenerilor de afaceri ca ei sunt inca acolo si sa le transmita urari. Aici vorbim de un interes direct, cunoscut de ambele parti care ii absolva de ipocrizie sau alte conotatii negative. Este un lucru bun iar de obicei acestia cer bugete intre 50 si 200 lei in functie de dimensiunea afacerilor pe care le are cu partenerul respectiv.

Tot aici intra si firmele care ofera cadouri angajatilor, in general firmele mici si mijlocii care tin foarte mult la angajati si au un interes direct sa le spuna La multi ani si sa le ofere un mic ajutor. Aici ma inclin si SPUN, BRAVO… de ce? Pentru ca acei oameni sunt cei care au nevoie, sunt cei care aprecieaza gestul iar pentru ei conteaza sa stie ca sunt importanti, ca patronului ii pasa. Evident, exista totdeauna si alternativa tichetelor cadou sau cash, lucru pe care il recomand daca situatia financiara a angajatilor respectivi este foarte proasta.

A- 3 a categorie este una de-a dreptul delicioasa.

…. este vorba de cei care nu au nici un interes persoane fizice sau juridice si ofera cadouri unice, pentru cei care au nevoie sau catre cei de care le pasa extraordinar de mult si ceea ce ii mana in viata este relatia cu cei din jur. Pentru ei, nu exista firme mici sau mari, nu exista oameni mici sau mari, bogati sau saraci ci doar OAMENI. Bugetul pentru ei nu are importanta, ci important este CONTINUTUL.

Aici vorbesc de cosuri cadou de 50 lei care pot contine o sticla de vin si un cozonac, dar de calitate foarte buna, calitatea fiind ceea ce conteaza la ei, gestul fiind unul deosebit prin calitatea produselor nu prin cantitatea acestora.

Acestia ofera cadouri orfelinatelor, sute de cadouri sau doar cateva in functie de cat au in buzunar, dar ofera dezinteresat, fara a conta numele lor in momentul in care ducem cosurile, nu isi fac reclama la TV, nu dau comunicate de presa ca au sponsorizat x, y sau z. Fac un CSR pentru CSR, nu pentru publicitate.

Vrem clienti care apreciaza calitatea, nu cantitatea, in care pretul este doar o rezultanta a continutului si nu viceversa. 

 

1 Comment

  1. Hafiz Reply

    Uite doua moduri in care poti spune fix ascalei lucru:Varianta 1As fi ingrat de n-as recunoaste incognoscibilitatea debordanta de care dai dovada in expunerea ta!Varianta 2Vorbesti numai prostii!!Sper ca ai inteles acum ca mesajul e important, dar mai important este cum il imbraci.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *